Szanowni mieszkańcy,
w trosce o wspólne bezpieczeństwo, jeśli musicie złożyć wnioski i/lub pisma w ważnej dla Was sprawie, prosimy o wykorzystanie alternatywnej formy kontaktu – SKRZYNKI PODAWCZEJ. Skrzynka znajduje się w korytarzu, zaraz po wejściu do budynku Starostwa. Warto wcześniej zadzwonić do konkretnego wydziału i uprzedzić nas o tym fakcie. Czas naszej reakcji będzie niemal taki sam jak w rzeczywistości przed pandemią.
BAZA TELEFONICZNA – TUTAJ SPRAWDŹ!
Prosimy jednak pamiętać o kilku ważnych aspektach:
1) w celu usprawnienia komunikacji prosimy o podanie na wniosku numeru telefonu do kontaktu;
2) dokumenty koniecznie należy spiąć/włożyć w koszulkę foliową/teczkę/kopertę lub w inny sposób zabezpieczyć przed ich rozsypaniem i wrzucić do skrzynki podawczej stojącej w klatce schodowej przy wejściu do Starostwa. Dokumenty muszą być złożone w oryginałach;
3) z uwagi na konieczność poddania dokumentów „kwarantannie” oraz ograniczoną liczbę pracowników cała procedura może potrwać kilka dni. Jednak dołożymy wszelkich starań, aby ten czas był jak najkrótszy;
4) w związku z zaistniałą sytuacją nie należy obawiać się konsekwencji wynikających z niedotrzymania obowiązujących terminów.
Starosta Łobeski apeluje do klientów Starostwa Powiatowego w Łobzie o rozważne korzystanie z usług urzędu w obecnej sytuacji zagrożenia koronawirusem.
Dziękujemy za Waszą wyrozumiałość oraz wsparcie.
Źródło: https://www.powiatlobeski.pl/aktualnosci/zalatw-sprawe-poprzez-skrzynke-podawcza.html?ng_cat=3