Nie było odwołań od wyniku przetargu na zaprojektowanie i budowę obwodnicy Gryfina w ciągu DK31 – inwestycji z rządowego Programu „100 Obwodnic”. Dokumentacja przetargu trafiła już do kontroli prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. Po jej zakończeniu GDDKiA Szczecin będzie mogła zawrzeć umowę z wykonawcą.
Planowana obwodnica Gryfina we wszystkich wariantach zakłada jej przebieg po wschodniej stronie miasta. Początek obwodnicy zaproponowano w dwóch lokalizacjach. Pierwszą lokalizacją, jest rejon zakładu produkcyjnego „Komandor”, na istniejącym łuku poziomym drogi krajowej nr 31. Drugą lokalizacją jest odcinek drogi krajowej nr 31 na skrzyżowaniu z drogą dojazdową mającą służyć do obsługi planowanego dawniej kompleksu szpitalnego. Koniec obwodnicy dla każdego z wariantów przewidziano pomiędzy wiaduktem nad linią kolejową a mostem nad rzeką Tywa.
Źródło GDDKiA Szczeci